Askere çok komik bir mektup

Askere çok komik bir mektup »Şekerim Meraba; Ne var ne çok nasıl gidiy ekserlik.İstikamet, şinav u yat kalk war midur.Keyfin halın waktin yerindedir inşealleh.Eminem ki şimdi...

Askere çok komik bir mektup

Şekerim Meraba;
Ne var ne çok nasıl gidiy ekserlik.İstikamet, şinav u yat kalk war midur.Keyfin halın waktin yerindedir inşealleh.Eminem ki şimdi çaviş olmişsindir , en azından bi onunbaşi olmişsindir artıkın lo. Eger bu kedar
zamanda o da olmamişsen bütün Türkiye senin g… den parmak koysın.Anladın sen oni :)).
Şunu heç unutme ki bütün şefaklar bitmeye mahkumdır.Yani seninki de elbet bitecek guni geldiginde.O yüzdendır ki iki nokta üst üste biri altta biri üstte u
Allah senden bela vermiş ayni zemande, ye iç keyfine bak tabi gürevlerini de eksiksiz yerine getiresin ki zopa yemiyesin bu çok önemlıdır ha benden sana tecrube tavsiyesi olinir.
Nerde kalmıştık diyem ki o tatli canıni heç sikme yani merak etme ardinde bıraktıkların duriy, hemide eynen biraktıgin gibi.Sadece birkaç şey dışinda e artık o kedar da olsin canim. Ma dünya da döniy ona bakarsan bir gece oliy birde gündiz ona da engel olacak halımız yoktur ya dawar gidi davar :)).
Ev bıraktigin gibi eski tes eski hemam. Geçen
Gün heci dayiyle mustefe dayiyi karşi karşiye öyle bir getirmişem ki sorma. Kirayi haci dayiye verdim. Mustefe okızı da çıldırdi niye verdun diye vala mustefe dayi aşağide heci dayi de yukaride o gel ula aşaga diy öteki sen gel ula yukari diy hacianne de nerdeyse kalpten gidecetu.
Dedim belki biri mezele oteki gırtigehe(mahpusa) gider de kurtulurız.Ev de bize kalır ama olmadi haci dayi kalıbınin adami çıkmadi.Tipi müsağit degil, nah bi daha veririm kirayi ona.Evun bir odası hala kirade sattıgim oteki odayı da geri almişem ki sorma.hemde beleşe sayılir.Kıriz vurdu adami mecburen he dedi hırtık.
Senin halınin biri de benim odaya taşındi.Engel de olamamişem zorla oldu biraz de.Bende madem geldin dedum hoş geldun altina birde elektriklu hasır attum gerçi biraz fazla yakiy ama genede kıçımız da iyi ısıniy hakukaten de yani yigudi oldur fakat hakkuni tastemam ver demişler.
Şuni içten söyliyem can dost vallahi seni çok özlemişem kaya ya esku
Günleriarada bir, bire beş katarak anlatirem ki sorma.
Hele bi gün sabah uyanipta elektriksuz susiz tiraş oldigin güni hiç unutmam ben demiştum sana akşamdan ol diye sen çektin sıcacık battaniyeyi kafana daldun hayal alemune sabahta olanlar oldi hemi de oh oldi mühendus sözi dinlemezsen böyle olır.
Her neyse dedugim gibi durum bundan ibarettir eksigi var fazlasi yok.Eger varsa da mektubime son vermeden gene tüm Türkiye senin g… den parmak koysin.Allah büyük tez vakitte buluştirır bizi inşeallah.Geldiginde sen yokken ki yaşadıgim maceralarimi anlatırım sene.Hele sen bi gel gösterecem sana dünyanin kaç kucak oldugini.Bütün komutananlarine, esker arkadaşlarune Bendeniz Adnan Çavuştan çok çok selam söyle.Saglicakla kalasın.
Son sozim Allah tez kavuştire….::)))))
Cevizkıran ADNAN[/size][/font]


Linkback: http://www.buyuknet.com/askere-cok-komik-bir-mektup-t32929.0.html

Ya çare sizsiniz...

Ya çaresizsiniz!!!

 
Etiket:
asker  komik  mektup 

Bu bilgi size yardimci oldu mu?

Evet Hayır

(2 oy, ortalama: 1/5 üzerinden)

Konu Hakkında Görüşün Nedir?

Bu Konuyu Neden Beğenmediğinizle ilgili açıklayıcı yazı yazarsanız konuyu ona göre güncelleyeceğiz.



Turkiyenin baskenti neresidir. kucuk harfle yazin.:

Mesajınıza cevap yazmamızı isterseniz aşağıdaki alanı doldurun

Email:
Askere çok komik bir mektup

Askere çok komik bir mektup »Şekerim Meraba; Ne var ne çok nasıl gidiy ekserlik.İstikamet, şinav u yat kalk war midur.Keyfin halın waktin yerindedir inşealleh.Eminem ki şimdi