----------- ----------------

Cs+counter strike fly pool day Map Harita İndir Download Yükle

Bu bilgi size yardimci oldu mu? Evet (2) Hayır (1)

oguzhan25 Eylül 2008, 10:03:12

Efsanevi oyun olan counter strıke oyunun bir haritası olan poolday gerçekten  ençok sevılen haritalardan bir tanesi bu polday haritasını oynamanızi tavsiye edıyorum...
 
counterin en çok sevilen haritası polday artık sizde indirebileceksiniz

counter polday haritasından görüntüler

*

*





DOSYALARI COUNTER STRİKE İÇERİSİNDEKİ DİZİNE ATINIZ

DOWNLOAD:


Dosya Eke eklenmiştir ek görünmüyorsa giriş yapın ek konunun altındadır

İndirdikten sonra çıkan dosyaları Cs-strike klasörünün içinde gerekli yerlere  atmanız yeterli olacaktır.

counter oyunun kısayoluna sağ tıklayın   özellikleri seçin hedef bul yada dosya konumunu aç tıklayın ve

\cstrike\maps dosyasının içine atın

Download:

*


Linkback: http://www.buyuknet.com/cscounter-strike-fly-pool-day-map-harita-indir-download-yukle-t2296.0.html

Kullanıcılar şunlara da baktı.
sererkan19 Aralık 2008, 13:41:26
indirdikten sonra napıcaz kardelşim nasl kurcaz bunu

Administrator19 Aralık 2008, 13:48:46
c strike içerisindeki kalsorlerin içine atacaksın

ozan12312312321 Aralık 2008, 15:07:22
ben indiremiorum error dior ya yardım edın beyler bayanlar

KRaL21 Aralık 2008, 18:00:56
ben indiremiorum error dior ya yardım edın beyler bayanlar
Linke tekrar baktım, indirilebiliyor. S0run nedir sende ?

ozan98822 Aralık 2008, 22:19:29
arkadaslar ben indirdim masa ustune oradan cstrıke kulosorunun ıcınden hangısıne atıcam iyi e bir acıklarmısınız neolur  ??? ???

ozan98822 Aralık 2008, 22:34:45
arkadaslar attım cstırıke dosyasının ıcınde map ın ıcıne attım oyuna gırdım fly pool day yazısının  gordun  bolumlerde gir dedim hata werdi nie acaba neolu yardın edın nereye atıcagımı bılmıoyum neolur

KRaL23 Aralık 2008, 17:48:51
arkadaslar attım cstırıke dosyasının ıcınde map ın ıcıne attım oyuna gırdım fly pool day yazısının  gordun  bolumlerde gir dedim hata werdi nie acaba neolu yardın edın nereye atıcagımı bılmıoyum neolur
Senin caunter hangi sürüm ? Sürümden kaynaklanan bi uyuşmazlık olabilir.

zuzuu23 Aralık 2008, 19:15:26
selam gnclk


smtbskci27 Aralık 2008, 12:28:19
benimki 1,5 olurmu

smtbskci27 Aralık 2008, 12:38:37
bende olmuyor

trasker2514 Ocak 2009, 16:46:33
citake nin içinde map var oraya atın


 çalışıyo                   heheheeeee

!_!14 Ocak 2009, 17:59:08
teşekkürler .

asdfghforumrizem04 Şubat 2009, 11:19:08
bu yamayı yapamayan arkadaşlar öncelikle pc de winrar olması lazım sonra dosya winrar şeklinde iniyor dosyanın üstüne sağ tıklayıp 2inci seceneği tıklıyorsunuz tamam diyorsunuz masaüstünde klasör oluyor klasöre giriyorsunuz içindeki harita dosyasını counter strike dosyasındaki maps dosyasına atıyorsun ve bitti



ardadoyran05 Mart 2009, 08:25:18
bu yamayı yapamayan arkadaşlar öncelikle pc de winrar olması lazım sonra dosya winrar şeklinde iniyor dosyanın üstüne sağ tıklayıp 2inci seceneği tıklıyorsunuz tamam diyorsunuz masaüstünde klasör oluyor klasöre giriyorsunuz içindeki harita dosyasını counter strike dosyasındaki maps dosyasına atıyorsun ve bitti.......

kardeşimizin dedihini yaptım abi olumuyo ya kafayicem


Administrator05 Mart 2009, 19:01:06
inen dosyada bulundan klasorleri counter klasorunde gerekli yerlere atın ben kullanıyorm çalışıyor :)

burak_sago21 Mart 2009, 16:52:39
*

DOSYALARI COUNTERSTRİKE İÇERİSİNDEKİ DİZİNE ATINIZ
DOWNLOAD:


http://rapidshare.com/files/206094709/fy_pool_day_forumrizem.com.rar

İndirdikten sonra çıkan dosyaları Cs-strike klasörünün içinde gerekli yerlere  atmanız yeterli olacaktır.


ya beyler lütfen yardım edin yapamadım ???

burak_sago21 Mart 2009, 17:05:20
*

DOSYALARI COUNTERSTRİKE İÇERİSİNDEKİ DİZİNE ATINIZ
DOWNLOAD:


http://rapidshare.com/files/206094709/fy_pool_day_forumrizem.com.rar

İndirdikten sonra çıkan dosyaları Cs-strike klasörünün içinde gerekli yerlere  atmanız yeterli olacaktır.


ya beyler lütfen yardım edin yapamadım ???


biri bana uzun uzun açıklasın ;D

muharem17 Nisan 2009, 13:10:29
ben indiremiorum error dior ya yardım edın beyler bayanlar


muharem17 Nisan 2009, 13:10:55
pool day yüklücem nasıl yükleniyor


Administrator17 Nisan 2009, 16:59:26
pool day yüklücem nasıl yükleniyor


inen zipli klasoru çıkar c porgram files valve cstrike map klasorunun içine inen dosyadaki map içeriğini at  tmmdır

KingcoM21 Nisan 2009, 17:00:40
ya arkadaşlar bu bölüme bot indirilmiyo indirmenin bir yolu warmı


Administrator21 Nisan 2009, 17:43:54
poolday bölümüne bot atılamaz

alpper22 Nisan 2009, 21:22:12
lan bot u nasıl yapacaz

tunahan5323 Nisan 2009, 15:24:56
tesskür

 
Etiket:
polday indir  polday maps  poolday indir  poolday indir 1.6  cs poolday indir  pool day indir  pool day 1.6  cs 1.6 poolday map indir  cs 1.6 poolday indir 
Cs+counter strike fly pool day Map Harita İndir Download Yükle

Cs+counter strike fly pool day Map Harita İndir Download Yükle » Efsanevi oyun olan counter strıke oyunun bir haritası olan poolday gerçekten  ençok sevılen haritalardan bir tanesi bu polday haritasını oynamanızi